Φτάνουμε το Health Marketing στο PEAK του
Η ZonePage κερδίζει μαζί με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών το Bronze στα Peak Performance Marketing Awards 2022
Μια υπέροχη βραδιά, μια θαυμάσια οργάνωση από την εταιρεία Boussias και μια πολύ σημαντική διάκριση για τη ZonePage και τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών.
Ήταν μεγάλη μας τιμή, να διαγωνιστούμε και να διακριθούμε ανάμεσα σε τόσα πολλά και διακεκριμένα digital agencies. Χθες το βράδυ, η ZonePage έφυγε με το Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Performance in Beauty, Health & Pharma των Peak Performance Marketing Awards 2022 και είμαστε σίγουροι ότι αυτό θα είναι η αρχή για πολλά ακόμα.
Test your Negativity: Εσείς… πόσο «αρνητικοί» είστε;
Όλα ξεκίνησαν από το αίτημα του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών να ενημερώσουμε το κοινό σχετικά με τα μέρη που μπορεί κάποιος να κάνει εξετάσεις για τον Covid19. Σημαντικό κομμάτι της επικοινωνίας μας ήταν η πρωτότυπη εικαστική παρέμβαση και το tag line “Test your Negativity”, στο οποίο το engagement ήταν πολύ μεγάλο.
Το λογοπαίγνιο που δημιουργείται και το οποίο εννοεί πως το να είσαι αρνητικός είναι κάτι το… θετικό, έδωσε μία ελαφρώς ανάλαφρη νότα σε ένα θέμα τόσο βαρύ και συνδεδεμένο με τόσο θλιβερές επιπτώσεις, όσο ο Covid19. Τόσο τα εικαστικά της καμπάνιας, όσο και το κείμενο που τη συνόδευσε κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα μειδίαμα στο κοινό και να επιτύχουν μία θετική αλληλεπίδραση σε ένα κατά τα άλλα δύσκολο και αρνητικό θέμα.
Η καμπάνια “Test your Negativity” κατάφερε όχι μόνο να φτάσει τους αρχικούς της στόχους, αλλά και να τους ξεπεράσει!
Στην περίοδο της πανδημίας για τον Covid19, ο Ιατρικός Όμιλος Αθηνών οργάνωσε διαγνωστικά κέντρα υπό την αιγίδα του με σκοπό τόσο την έγκυρη αλλά και έγκαιρη διάγνωση των ασθενών σε διάφορα σημεία της χώρας.
Λαμβάνοντας υπόψιν το άνοιγμα των συνόρων για τους τουρίστες στο διάστημα της θερινής περιόδου Ιούλιος-Οκτώβριος ’21, στόχος της καμπάνιας “Test your Negativity” ήταν να εκμεταλλευτεί το momentum του τέλους της καραντίνας και την είσοδο πληθυσμού στην χώρα μέσω καμπανιών με στόχευση κυρίως τα δύο κύρια αεροδρόμια της χώρας: το Ελευθέριος Βενιζέλος (Αθήνα) και το Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη).
Η καμπάνια έτρεξε το καλοκαίρι του 2021 κατά το άνοιγμα των συνόρων μετά το lockdown και μέσω στρατηγικών σχεδιασμών στη στόχευση του κοινού μπόρεσε να βρεθεί ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό. Αυτό επιτεύχθηκε τόσο με στρατηγικές συνεργασίες, όσο και με την ολιστική προσέγγιση της προώθησης του ζητήματος: από τη δημιουργία νέας σελίδας, έως την επιλογή των μέσων. Το αποτέλεσμα ήταν περισσότερες από 35.000 πωλήσεις PCR & Rapid Tests κατά τους μήνες της προώθησης από χρήστες της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Βασικός σκοπός ήταν η άμεση και εύκολη ενημέρωση του κοινού σχετικά με το πού μπορούν να κάνουν τα test για τον Covid19. Ήταν ζωτικής σημασίας η πληροφορία να μπορεί να δοθεί γρήγορα στους ενδιαφερόμενους. Για τον καλύτερο συντονισμό της καμπάνιας λοιπόν, αλλά και για ένα πιο αποδοτικό UX δημιουργήθηκε ένα sub-domain με dedicated landing page, όπου οι χρήστες μπορούσαν να βρουν εύκολα τόσο τις τοποθεσίες, όσο και την online κράτηση/ραντεβού ή αγορά των Tests.
Πιο συγκεκριμένα, η ηλεκτρονική κράτηση, πληρωμή και αποστολή των απαντήσεων με κρυπτογράφηση, ενίσχυε το αίσθημα ασφάλειας, και μείωνε στο μέγιστο τον αριθμό επαφών κατά τη διάρκεια του testing οδηγώντας σε μια πολύ βελτιωμένη εμπειρία τους χρήστες της συγκεκριμένη υπηρεσίας, τόσο στα αεροδρόμια, όσο και στις κλινικές.
Ποιοι ήταν οι αρχικοί στόχοι της καμπάνιας;
Οι αρχικοί στόχοι της καμπάνιας ήταν οι εξής:
1. Clicks: 90,000
2. Conversions: 2,700
3. Conversion Rate: 3%
Ενώ, έπειτα από ενδελεχή ανάλυση, τα μέσα που χρησιμοποιήσαμε ήταν τα παρακάτω:
Facebook & Instagram για τη δημιουργία Awareness αλλά και το ποιοτικό Traffic στο site
Η στόχευση:
• Interests / Behaviors: Health & Medicine αλλά και Vacations, Tourism, Travel, Frequent Travelers, κλπ.
• Engaged Users & Website Visitors: επαναστόχευση χρηστών οι οποίοι επισκέφτηκαν το site μας ωστόσο δεν προχώρησαν σε αγορά αλλά και χρηστών που γενικά είχαν έκθεση στα διαφημιστικά μας μηνύματα.
• Location: χρήστες οι οποίοι κατοικούν στην Ελλάδα, αλλά και χρήστες οι οποίοι ταξιδεύουν στην Ελλάδα
• Languages: Όλες οι γλώσσες
Google Search Network με σκοπό τόσο το Traffic αλλά κυρίως τα Conversions
Δημιουργία search structure, με στόχευση Branded & Non Branded keywords, έπειτα από αναλυτικό Keyword research και εφαρμογή διαφορετικών match types, για την αποτελεσματική κάλυψη των σχετικών αναζητήσεων. Το segmentation, μετά από έρευνα, έγινε ανάμεσα σε επιλεγμένα locations Ευρώπης & Αμερικής. Ακόμα, δόθηκε έμφαση στο optimization και στην αξιοποίηση δυνατοτήτων της πλατφόρμας των Google Ads.
• 3 ads variations ανά Ad Group (2 ETA & 1 RSA) για ad copies testing & optimization
• SQR management & negative KWs με σκοπό το Keyword Sculpting
• Budget and Bidding adjustment βάση το performance
• Auction Insights με στόχο το Search IS > 60% στις Non-Branded Campaigns & Search IS > 80% στις Branded Campaigns
• Sitelink, Price, Structured snippet, Call Out Extensions για βελτίωση CTR
• Χρήση In-Market Audiences σε Observation Mode για συλλογή performance data ανά κοινό
• Χρήση RLSA Audiences σε Targeting Mode και ξεχωριστά ad groups για αύξηση του bidding
• Υλοποίηση Granular Structure με σκοπό να έχουμε QS > 7/10
Πόσο επιτυχημένη ήταν τελικά η καμπάνια;
Ο συντονισμένος σχεδιασμός της καμπάνιας τόσο από άποψη εικαστικής προσέγγισης και μηνύματος, όσο και από πλευράς επιλογής των σωστών καναλιών πέτυχαν εξαιρετικά αποτελέσματα, αυξάνοντας την αξιοπιστία του brand και φέρνοντας περισσότερα αποτελέσματα από αυτά που τέθηκαν κατά το ξεκίνημα της καμπάνιας.
Πιο συγκεκριμένα:
• Clicks: 252,199 | +180.2% από τον στόχο, πετυχαίνοντας ένα εξαιρετικό μέσο CPC λαμβάνοντας υπόψιν τον ανταγωνισμό για τις λέξεις που στοχεύαμε και μικρότερο κατά 68.3%, από το forecasted.
• Conversions: 14,888 | +451.4% από τον στόχο, με αποτέλεσμα οι συνολικές πωλήσεις των PCR & Rapid Test να ξεπεράσουν τις 35.000 την περίοδο που τρέχαμε τις διαφημίσεις.
• Conversion Rate: 5.90% | +96.6% από τον στόχο
Η καμπάνια “Test your Negativity” αποτελεί ένα εγχείρημα που σκοπός του δεν ήταν μόνο να επιτύχει τους marketing στόχους που είχαν τεθεί. Πρόκειται για μία καμπάνια που ενημέρωνε το κοινό για τα μέρη που μπορεί κάποιος να κάνει εξετάσεις για τον Covid19. Επομένως, η διευκόλυνση του χρήση να βρει την πληροφορία αποτέλεσε κύριο μέλημα του project. Έχοντας αυτό ως εφαλτήριο όλων των ενεργειών μας, συμπεραίνουμε πως η καμπάνια κατάφερε να συνεισφέρει αισθητά στο κοινωνικό σύνολο.
Ο τρόπος με τον οποίο ήταν στημένο το website διευκόλυνε τους χρήστες και ενίσχυε το αίσθημα ασφάλειας, βελτιώνοντας την εμπειρία τους. Επίσης, ο τρόπος που επικοινωνήθηκε η συγκεκριμένη ενέργεια έδωσε μια πιο ανάλαφρη νότα γύρω από τον Covid19, κάνοντας το κοινό πιο θετικό στο να ενημερωθεί εκτενέστερα για αυτό το θέμα.
