17 November 2023

Η Πρόληψη στο προσκήνιο με την Καμπάνια “Just Checkin’ Up”

Πόσο δημιουργική μπορεί να γίνει η πρόληψη και η παρότρυνση του κοινού να κλείσει ραντεβού για checkup; Όπως φάνηκε από τη συνεργασία της ZonePage με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών μάλλον… πολύ!

 

Στη ZonePage, το πάθος μας είναι να δημιουργούμε ιστορίες που ξεχωρίζουν. Όταν ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών μάς εμπιστεύθηκε την προώθηση των πακέτων check-up του, είδαμε αυτή την πρόκληση ως ευκαιρία να φέρουμε τη δημιουργικότητα και την επαγγελματική μας τεχνογνωσία στο προσκήνιο.

 

Έτσι, γεννήθηκε η καμπάνια “Just Checkin’ Up”, μια επικοινωνιακή ομπρέλα που ενώνει διαφορετικές δράσεις πρόληψης κάτω από έναν κοινό στόχο: την πρόληψη της υγείας.

 

Η Σημασία της Επικοινωνιακής Ομπρέλας

Η δημιουργία μιας συνεκτικής και αναγνωρίσιμης ταυτότητας ήταν το πρώτο βήμα. Από την αρχή, γνωρίζαμε ότι το έργο δεν αφορούσε απλώς τη διαφήμιση πακέτων check-up. Επρόκειτο για την ευαισθητοποίηση γύρω από την πρόληψη και την ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης του κοινού με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών.

 

Το “Just Checkin’ Up” δεν αποτέλεσε μόνο μια φράση. Ήταν μια υπόσχεση ότι η πρόληψη είναι απλή, προσβάσιμη και αναγκαία. Για να ενισχύσουμε αυτήν την ιδέα, προχωρήσαμε στη δημιουργία μίας branding campaign, η οποία περιλάμβανε:

  • Brand Naming και Slogan: Μια ταυτότητα που συνδυάζει την απλότητα με τη θετική ενέργεια.
  • Οπτική Ταυτότητα και Logo: Δημιουργήσαμε χαρακτηριστικά visuals που αποπνέουν εμπιστοσύνη και αισιοδοξία.
  • Custom Landing Pages: Διασφαλίσαμε ότι κάθε καμπάνια έχει την κατάλληλη παρουσία στο ψηφιακό περιβάλλον.

 

Το Ταξίδι Μέσα από τις Θεματικές Καμπάνιες

Η κάθε θεματική καμπάνια αποτέλεσε έναν ξεχωριστό σταθμό στο δημιουργικό μας ταξίδι. Η στρατηγική μας ήταν να συνδέσουμε τις ενέργειες με γεγονότα και εποχές που κάνουν την πρόληψη πιο σχετική και επιτακτική για το κοινό.

  1. Παγκόσμια Ημέρα Υγείας – “Just Checkin’ Up: Κλείστε το Check-Up σας”
    Η καμπάνια εγκαινιάστηκε με την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας. Δημιουργήσαμε μια κεντρική ιδέα που προωθούσε την ανάγκη και σημασία του τακτικού προληπτικού ελέγχου.

 

  1. Back to School – “Kids Checkin’ Up”

Η επιστροφή στα σχολεία έγινε αφορμή για να υπενθυμίσουμε στους γονείς τη σημασία της υγείας των παιδιών. Η καμπάνια μας “Kids Checkin’ Up – Back to School” περιλάμβανε landing page και visuals φιλικά προς τις οικογένειες, ενώ επικοινωνήσαμε άμεσα το μήνυμα με το κοινό μέσω στοχευμένων διαφημίσεων στα social media.

 

  1. Οκτώβριος – Μήνας Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Το Just Checkin’ Up προσαρμόστηκε για την πρόληψη για τον Καρκίνο του Μαστού. Με το tagline “Κάνε Double Check στη ζωή”, σχεδιάσαμε μια καμπάνια ευαισθητοποίησης που τόνιζε την αξία της έγκαιρης διάγνωσης.

 

  1. Νοέμβριος – Μήνας Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Προστάτη

Η καμπάνια “Just Checkin’ Up για τον Καρκίνο του Προστάτη “Check-up στον Προστάτη, Check-in στη ζωή!” συνδύασε την ευαισθητοποίηση με την ενθάρρυνση των ανδρών να φροντίσουν και να μην αμελούν την υγεία τους.

 

Δημιουργικότητα και Καινοτομία στη Δράση

Το project ανέδειξε την εφευρετικότητα της ομάδας μας. Η δημιουργία εξατομικευμένων landing pages για κάθε καμπάνια, η χρήση μοντέρνων γραφικών και η στοχευμένη προώθηση ήταν μόνο η αρχή. Μελετήσαμε τα δεδομένα από την αρχή κάθε καμπάνιας, προσαρμόζοντας τις στρατηγικές μας, ώστε να μεγιστοποιούμε την αποτελεσματικότητα.

 

Επιπλέον, δουλέψαμε σκληρά για να εξασφαλίσουμε ότι το μήνυμα κάθε καμπάνιας είναι ευανάγνωστο και διαχρονικό. Στη ZonePage, πιστεύουμε ότι η δημιουργικότητα είναι πραγματική μόνο όταν συνοδεύεται από στρατηγική, και αυτό αποτυπώθηκε σε κάθε μας ενέργεια.

 

Η συνεργασία με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών για τις συγκεκριμένες ενέργειες υπήρξε μια μοναδική εμπειρία. Η καμπάνια “Just Checkin’ Up” είναι απόδειξη ότι οι ιδέες που βασίζονται σε έναν σαφή και ενιαίο πυρήνα μπορούν να έχουν πολλαπλή εφαρμογή και μεγάλη απήχηση. Με το πάθος μας για δημιουργικότητα και τη δέσμευσή μας στην ποιότητα, καταφέραμε να μετατρέψουμε ένα project πρόληψης υγείας σε ένα αξέχαστο επικοινωνιακό ταξίδι.

 

Στη ZonePage, συνεχίζουμε να αναζητούμε ευκαιρίες που μας επιτρέπουν να καινοτομούμε, να δημιουργούμε και να εμπνέουμε. Γιατί για εμάς, κάθε project είναι μια νέα ευκαιρία να αποδείξουμε ότι οι ιδέες έχουν τη δύναμη να αλλάξουν τον κόσμο.