Θεοδοσιος Μπισδας MD, PhD, FACS
Η Πρόκληση
Ο Δρ. Μπίσδας απευθύνθηκε στη Zonepage με στόχο έναν ολικό επαναπροσδιορισμό της ψηφιακής του ταυτότητας! Η προηγούμενη ιστοσελίδα βασιζόταν σε generic template, που δεν εξυπηρετούσε τον ασθενή και ως εκ τούτου το σύνολο σχεδόν των ραντεβού προερχόταν offline. Παράλληλα υπήρχε συνολικά αδύναμη παρουσία στο digital περιβάλλον, που δεν αντικατοπτριζόταν από την offline δυναμική του ιατρού.

Website redesign:
Το website δημιουργήθηκε από το μηδέν, με custom σχεδιασμό αλλά και εργονομικό διαχειριστικό. Βασικός challenge βάσει στόχων: η εύκολη περιήγηση των χρηστών και η πληρότητα των πληροφοριών σε συνδυασμό με την υψηλή αισθητική.
Δομημένη αρθρογραφία:
Μέσω της υπηρεσίας του SEO δημιουργήθηκαν άρθρα που θέτουν τον ασθενή στο επίκεντρο. Με πλήρη κάλυψη των αναγκών κάθε χρήστης, ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκεται (αν έχει διάγνωση, αν είναι χρόνιος ασθενής κ.ο.κ.)
Video σειρά Ask the Dr:
Η branded σειρά videocast της Zonepage, έπαιξε για ακόμη μία φορά σημαντικό ρόλο στην αύξηση της εμπιστοσύνης του κοινού προς τον ιατρό. Πρόκειται για high production values videos, όπου γνωρίζουμε εις βάθος τον γιατρό σε μορφή συνέντευξης.
Sticky CTA buttons:
Το mobile περιβάλλον είναι πάντα challenging, δεδομένου του διαθέσιμου χώρου αλλά και της υψηλής σημαντικότητάς του, καθώς οι χρήστες τείνουν να το προτιμούν όλο και περισσότερο σε σύγκριση με άλλες συσκευές. Ο χρήστης θα πρέπει να έχει ανά πάσα στιγμή τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με ευκολία, χωρίς να χρειάζεται να σκρολάρει αιώνες για να βρει το button που θέλει. Έτσι λοιπόν το βασικό μας call-to-action button τοποθετήθηκε σε σταθερό σημείο, χωρίς friction, που να ακολουθεί τον χρήστη.
Νέα ενότητα: "Δεύτερη Γνώμη":
Μία υπηρεσία που μέχρι στιγμής υπήρχε μόνο offline, ήρθε στην επιφάνεια. Είναι γνωστό από την εμπειρία μας πως οι ασθενείς συχνά αποζητούν μία δεύτερη γνωμάτευση από τους ιατρούς. Ιδίως όταν τους έχει προταθεί ένα δύσκολο χειρουργείο, το ποσοστό ανεβαίνει ραγδαία, αλλά ακόμη και μετά από κάποια επέμβαση. Η ενότητα «Δεύτερη Γνώμη» προτρέπει τους χρήστες να έρθουν σε επαφή με τον ιατρό, ακόμη και αν δεν έχουν συνεργασία από την αρχή. Άλλωστε, είναι απόλυτα φυσιολογικό να θέλουμε να πάρουμε πάνω από μία γνώμη για θέματα υγείας.
+97%
αύξηση στα sessions
(13.268 → 26.175)
+52%
στα call events
(95 → 145)
21
νέες φόρμες επικοινωνίας
(conversion type που δεν υπήρχε πριν)
Αύξηση
engagement rate
από 73.65% → 95.72%
40%
των ραντεβού online
σύμφωνα με τον ίδιο τον γιατρό
-
01
“Δεύτερη Γνώμη” ως UX asset: Sticky CTA + 13.1% των call events από αυτήν μόνο τη σελίδα
-
02
Watercolor design + ιατρική θεματολογία: μοναδική ταυτότητα, αυξημένη αναγνωρισιμότητα
-
03
Πολυμορφικό περιεχόμενο: Ενημέρωση → Εμπιστοσύνη → Κλείσιμο ραντεβού
Αντί να “πουλάμε” υπηρεσίες, μιλήσαμε τη γλώσσα του ασθενούς. Από την πρώτη επίσκεψη μέχρι τη λήψη απόφασης, ο ασθενής ένιωθε καθοδήγηση, ασφάλεια και αξιοπιστία. Και αυτή είναι η κίνηση mat που κάνει κάθε φορά τη διαφορά.
Πριν το τέλος – με φωτογραφία για προσωπικότητα