Case Study

Θεοδοσιος Μπισδας MD, PhD, FACS

Η Πρόκληση

Ο Δρ. Μπίσδας απευθύνθηκε στη Zonepage με στόχο έναν ολικό επαναπροσδιορισμό της ψηφιακής του ταυτότητας! Η προηγούμενη ιστοσελίδα βασιζόταν σε generic template, που δεν εξυπηρετούσε τον ασθενή και ως εκ τούτου το σύνολο σχεδόν των ραντεβού προερχόταν offline. Παράλληλα υπήρχε συνολικά αδύναμη παρουσία στο digital περιβάλλον, που δεν αντικατοπτριζόταν από την offline δυναμική του ιατρού.

Bracket Image Here
Η Προσέγγισή μας
Υιοθετήσαμε μια ολιστική, patient-driven στρατηγική, όπου ο ασθενής είναι στο επίκεντρο:

Εμπνευσμένο από την ίδια την τέχνη του ιατρού, δηλαδή την αγγειοχειρουργική, σχεδιάσαμε handmade εικαστικά στοιχεία, σε watercolor αισθητική.

Το User Experience αναπτύχθηκε έτσι ώστε να διευκολύνει το customers journey, από το πρώτο session μέχρι και την απόφαση για επικοινωνία. Καθώς το mobile γνωρίζουμε ότι έχει τη μεγαλύτερη επισκεψημότητα, ο σχεδιασμός έγινε πρωτίστως σε περιβάλλον κινητού.

Η ταξινόμηση όλων των κατηγοριών, όπως άρθρων, υπηρεσιών και παθήσεων έγινε θεματικά και με γνώμονα την SEO στρατηγική που ορίστηκε. Συνδυάστηκαν Google best practices για να διαβάζεται το περιεχόμενο από τις μηχανές αναζήτησης, αλλά και πρακτικές για user interface.

Το περιεχόμενο δεν περιορίστηκε στα καθιερωμένα – παρά το γεγονός ότι ο ανταγωνισμός δεν εστιάζει μέχρι στιγμής τόσο ενεργά στη δημιουργικότητα. Από άρθρα και Ask the Dr videos, μέχρι animation, infographics, video CV και πολλά άλλα.

Στο paid περιεχόμενο αναπτύχθηκε personalized στρατηγική με Search & Performance Max συνδυασμό και στοχευμένα CTAs ανάλογα με το επίπεδο του funnel που βρίσκεται το κοινό μας.

Όλο το storytelling βασίστηκε στην προσωπικότητα του ιατρού και στην αυθεντικότητά του. Φωτίστηκαν στρατηγικά σημεία βάσει στρατηγικής και έγιναν adapt σε κάθε στάδιο και σημείο της επικοινωνίας μας.
Πως κάναμε τη διαφορά
Το project του Δρ. Μπίσδα κάλυψε ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων του digital περιβάλλοντος και είχαμε την ευκαιρία – όχι μόνο να το προσεγγίσουμε ολιστικά – αλλά και να το πραγματώσουμε. Δημιουργώντας μία γερή βάση σε επίπεδο branding υπήρξαν σημεία που έκαναν την πραγματική διαφορά:

Website redesign:

Το website δημιουργήθηκε από το μηδέν, με custom σχεδιασμό αλλά και εργονομικό διαχειριστικό. Βασικός challenge βάσει στόχων: η εύκολη περιήγηση των χρηστών και η πληρότητα των πληροφοριών σε συνδυασμό με την υψηλή αισθητική.

Δομημένη αρθρογραφία:

Μέσω της υπηρεσίας του SEO δημιουργήθηκαν άρθρα που θέτουν τον ασθενή στο επίκεντρο. Με πλήρη κάλυψη των αναγκών κάθε χρήστης, ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκεται (αν έχει διάγνωση, αν είναι χρόνιος ασθενής κ.ο.κ.)

Video σειρά Ask the Dr:

Η branded σειρά videocast της Zonepage, έπαιξε για ακόμη μία φορά σημαντικό ρόλο στην αύξηση της εμπιστοσύνης του κοινού προς τον ιατρό. Πρόκειται για high production values videos, όπου γνωρίζουμε εις βάθος τον γιατρό σε μορφή συνέντευξης.

Sticky CTA buttons:

Το mobile περιβάλλον είναι πάντα challenging, δεδομένου του διαθέσιμου χώρου αλλά και της υψηλής σημαντικότητάς του, καθώς οι χρήστες τείνουν να το προτιμούν όλο και περισσότερο σε σύγκριση με άλλες συσκευές. Ο χρήστης θα πρέπει να έχει ανά πάσα στιγμή τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με ευκολία, χωρίς να χρειάζεται να σκρολάρει αιώνες για να βρει το button που θέλει. Έτσι λοιπόν το βασικό μας call-to-action button τοποθετήθηκε σε σταθερό σημείο, χωρίς friction, που να ακολουθεί τον χρήστη.

Νέα ενότητα: "Δεύτερη Γνώμη":

Μία υπηρεσία που μέχρι στιγμής υπήρχε μόνο offline, ήρθε στην επιφάνεια. Είναι γνωστό από την εμπειρία μας πως οι ασθενείς συχνά αποζητούν μία δεύτερη γνωμάτευση από τους ιατρούς. Ιδίως όταν τους έχει προταθεί ένα δύσκολο χειρουργείο, το ποσοστό ανεβαίνει ραγδαία, αλλά ακόμη και μετά από κάποια επέμβαση. Η ενότητα «Δεύτερη Γνώμη» προτρέπει τους χρήστες να έρθουν σε επαφή με τον ιατρό, ακόμη και αν δεν έχουν συνεργασία από την αρχή. Άλλωστε, είναι απόλυτα φυσιολογικό να θέλουμε να πάρουμε πάνω από μία γνώμη για θέματα υγείας.

Αποτελέσματα
Το Health Marketing είναι ένας κλάδος σε ανάπτυξη, όσον αφορά τη διαφημιστική του προσέγγιση. Οι αλλαγές είναι πολλές και συνεχής, ενώ δεν θα μπορούσαμε να πούμε ότι το digital περιβάλλον παρέμεινε ήρεμο το συγκεκριμένο διάστημα. Οι αριθμοί, όμως, μίλησαν από μόνοι τους και σε μόλις 5 μήνες μετά το launch τα αποτελέσματα δικαίωσαν όλο το effort της ομάδας.

+97%

αύξηση στα sessions

(13.268 → 26.175)

+52%

στα call events

(95 → 145)

21

νέες φόρμες επικοινωνίας

(conversion type που δεν υπήρχε πριν)

Αύξηση

engagement rate

από 73.65% → 95.72%

40%

των ραντεβού online

σύμφωνα με τον ίδιο τον γιατρό

Highlight Στρατηγικές Κινήσεις
  • 01

    “Δεύτερη Γνώμη” ως UX asset: Sticky CTA + 13.1% των call events από αυτήν μόνο τη σελίδα

  • 02

    Watercolor design + ιατρική θεματολογία: μοναδική ταυτότητα, αυξημένη αναγνωρισιμότητα

  • 03

    Πολυμορφικό περιεχόμενο: Ενημέρωση → Εμπιστοσύνη → Κλείσιμο ραντεβού

Το σημαντικότερο USP της Zonepage

Αντί να “πουλάμε” υπηρεσίες, μιλήσαμε τη γλώσσα του ασθενούς. Από την πρώτη επίσκεψη μέχρι τη λήψη απόφασης, ο ασθενής ένιωθε καθοδήγηση, ασφάλεια και αξιοπιστία. Και αυτή είναι η κίνηση mat που κάνει κάθε φορά τη διαφορά.

Πριν το τέλος – με φωτογραφία για προσωπικότητα

Ξεκίνα το ταξίδι σου

Μαζί μας


    Erga Icon Erga Icon
    21 1710 8560