Το e-tenta είναι μια επιχείρηση κατασκευής και τοποθέτησης συστημάτων σκίασης για οικιακούς και επαγγελματικούς χώρους. Η online παρουσία της επιχείρησης ξεκίνησε τον Μάιο του 2018, όταν η ZonePage κλήθηκε να αναλάβει την κατασκευή του νέου website και το digital marketing.
Κύριος στόχος του πελάτη μας ήταν να γίνει ευρέως γνωστό το brand του διαδικτυακά (awareness) και να προσελκύσει νέους πελάτες. Για το e-tenta, βασική επιδίωξη είναι η διαρκής επικοινωνία των πελατών με το κατάστημα και η ζήτηση προσφορών (lead), με στόχο την τελική αγορά.
SERVICES
Content Creation
Content Strategy
Development
Google ADs
Design
Τον Οκτώβριο του 2018, εν όψει έντονης κακοκαιρίας λόγω μεσογειακού κυκλώνα, αναλάβαμε να προωθήσουμε τις τέντες ζελατίνες. Ένα αρκετά ανθεκτικό και οικονομικό σύστημα σκίασης, κατάλληλο για τα ακραία καιρικά φαινόμενα της φθινοπωρινής περιόδου.
Οι βασικοί στόχοι ήταν δύο:
1. Προσέλκυση μεγάλου αριθμού leads
2. Χαμηλό κόστος ανά lead
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Θέλοντας να ακολουθήσουμε μια διαφορετική και λίγο πιο "έξυπνη" προσέγγιση από αυτή των Google AdWords, δημιουργήσαμε Lead Ads στο Facebook, όπου οι χρήστες θα μπορούσαν πολύ εύκολα να μας δώσουν τα στοιχεία τους και να ζητήσουν προσφορά.
SPLIT TESTING
Αφού επιλέξαμε το είδος της διαφήμισης, έπρεπε να εξετάσουμε τα στοιχεία που θα ζητούσαμε από κάθε χρήστη. Έτσι, για να ζητήσει προσφορά ο κάθε πελάτης, θα έπρεπε να δώσει ονοματεπώνυμό, τηλέφωνο ή email και μερικές πληροφορίες σχετικά με αυτό που αναζητά.
Θέλοντας να επιτύχουμε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, δημιουργήσαμε τρεις διαφορετικές διαφημίσεις (split testing), με τη μία να ζητάει μόνο τηλέφωνο, η άλλη μόνο email και η τρίτη και τα δύο.
Αφού "τρέξαμε" τη διαφήμιση για δύο μέρες, στη συνέχεια συγκρίναμε τα αποτελέσματα, με σκοπό να επιλέξουμε τη φόρμα που είχε τα περισσότερα leads και το χαμηλότερο κόστος.
ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Από το split testing που πραγματοποιήθηκε, προέκυψε ότι οι φόρμες που ζητούσαν μαζί email και τηλέφωνο, είχαν πολύ καλύτερη απόδοση με περισσότερα αποτελέσματα από τις υπόλοιπες και relevance score 10/10.
Σε διάστημα μίας εβδομάδας και με budget μόλις τα 70€, καταφέραμε να φτάσουμε τα 93 leads (!) με μέσο κόστος ανά lead τα 0,74€.
Στο τέλος της διαφημιστικής καμπάνιας τα αποτελέσματα που προέκυψαν ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακά:
✔ 32% αύξηση επισκεψιμότητας
✔ 315% πιο φθηνό lead σε σχέση με την κλασσική διαφήμιση των Google AdWords
✔ 321% απόδοση (ROI)