Με τον όρο «αποδοτικότερα», εννοούμε αυτά τα posts που δημιουργούν το μεγαλύτερο δυνατό engagement με τους fans σας. Αυτά στα οποία οι χρήστες θα κάνουν like, θα σχολιάσουν και γιατί όχι, θα κοινοποιήσουν στους φίλους τους. Διαβάστε παρακάτω κάποια απλά tips και ξεκινήστε να τα εφαρμόζετε από σήμερα!
Το Facebook είναι ένα περιβάλλον που ο κόσμος μπαίνει για να χαλαρώσει, όχι για να προβληματιστεί. Αφήστε για λίγο στην άκρη τον ξύλινο λόγο και γράψτε όσο πιο φυσικά μπορείτε. Σε κανέναν δεν αρέσει να διαβάζει βαρετά και κονσερβοποιημένα posts.
Πολλές επιχειρήσεις εμπορεύονται εποχιακά προϊόντα όπως είναι για παράδειγμα τα τζάκια. Σε κανέναν όμως δεν αρέσει να βλέπει το κατακαλόκαιρο διαφημίσεις με τζάκια. Το ίδιο ισχύει και με τις καιρικές συνθήκες. Δε γίνεται έξω να έχει κρύο και βροχή, κι εσείς να γράφετε στη σελίδα σας για μια όμορφη, ηλιόλουστη μέρα!
Αν το post σας ξεπερνά τις 3 γραμμές, τότε είναι πολύ πιθανό να μην έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Κρατήστε τα posts σας όσο πιο μικρά γίνεται. Οι χρήστες δύσκολα θα αφιερώσουν χρόνο να διαβάσουν κάτι μεγάλο γιατί απλά…βαριούνται! Είναι φυσικό και απόλυτα υγιές. Αυτό που θα κάνουν είναι απλά να το προσπεράσουν.
Όχι greeklish, όχι μίξη ελληνικών με greeklish και όχι κεφαλαία. Όταν γράφετε κεφαλαία είναι σα να φωνάζετε. Ως γνωστόν, με τις φωνές δεν κέρδισε κανείς!
Μια εικόνα χίλιες λέξεις λένε και ειδικά στο Facebook, δεν υπάρχει κάτι πιο αποδοτικό από την εικόνα! Προσοχή όμως, οι εικόνες θα πρέπει να έχουν τη σωστή ανάλυση και να αποδίδουν όσο καλύτερα γίνεται τα χρώματά τους.
Αν χρησιμοποιείτε κάποια υπηρεσία που μικραίνει τους συνδέσμους σας, ίσως πρέπει να το ξανασκεφτείτε. Οι μικροί σύνδεσμοι παίρνουν 3 φορές λιγότερα κλικ από τους ολόκληρους. Αν δεν καταλαβαίνετε τι εννοούμε με το παραπάνω, ξεχάστε το. Το κάνετε ήδη σωστά!
Ανοίξτε μια κουβέντα με το κοινό σας και μην πετάτε απλά συνδέσμους και φωτογραφίες. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε καλές σχέσεις και να τους δείξετε πως η γνώμη τους μετράει για εσάς.
Αν και το ξαναγράψαμε στην αρχή, ίσως αυτό τελικά είναι το σημαντικότερο όλων. Ο κόσμος αγαπά εσάς ή την εταιρεία σας και περιμένει να σας δει να μιλάτε με τον φυσικό σας τόνο. Κάντε το κοινό σας να νιώσει πως του μιλάτε πρόσωπο με πρόσωπο. Όχι σαν μια απρόσωπη εταιρία.