09/12/2019

3+1 Digital Tips για να αυξήσετε τις πωλήσεις στο E-shop σας τα Χριστούγεννα

Τώρα που πλησιάζουν οι γιορτές, είπαμε να μοιραστούμε μαζί σας μερικά tips για να αυξήσετε τις πωλήσεις στο E-shop σας. Τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά έχουν συνδυαστεί με τα δώρα που κάνουμε σε αγαπημένα μας πρόσωπα, αλλά και στον εαυτό μας. Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία λοιπόν να «εκμεταλλευτείτε» το κλίμα και τη διάθεση που υπάρχει.

1) Δημιουργήστε ειδικές γιορτινές προσφορές

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να δημιουργήσετε ειδικές προσφορές που θα είναι για τη περίοδο των εορτών. Με αυτό τον τρόπο δίνετε ένα κίνητρο παραπάνω σε κάποιον να αγοράσει από εσάς τα δώρα για τα αγαπημένα του πρόσωπα. Δείτε προσεκτικά πως κινείται η αγορά. Επιλέξτε προϊόντα που είναι επίκαιρα ή και εποχιακά. Κάντε ειδικές προσφορές για τους παλιούς σας πελάτες αλλά και για νέους πελάτες. Θα μπορούσατε για παράδειγμα να κάνετε ειδικές προσφορές για τους νέους σας πελάτες, δίνοντας τους έκπτωση για τη πρώτη τους αγορά. Οι προσφορές που θα κάνετε θα πρέπει φυσικά να συνοδευτούν από την απαραίτητη διαφημιστική προώθηση μέσω των social media και της Google. Προσαρμόστε λοιπόν τα λεκτικά σας και τα εικαστικά σας, ώστε να φέρνουν στο μυαλό όσων τις δουν το κλίμα των εορτών.

2) Στοχεύστε ακριβά Keywords στο Display δίκτυο της Google

Αφού λοιπόν έχετε σκεφτεί και προετοιμάσει τις προσφορές που θα έχετε, το επόμενο βήμα, όπως αναφέραμε, είναι να δημιουργήσετε τις ανάλογες διαφημίσεις. Το κατεξοχήν μέσο που χρησιμοποιείται, γιατί αν όχι όλες οι περισσότερες αναζητήσεις αρχίζουν από αυτό, είναι η Google. Μάλιστα το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι η διαφήμιση στο δίκτυο αναζήτησης της Google. Η διαφήμιση δηλαδή που εμφανίζεται όταν κάνουμε κάποια αναζήτηση στη δημοφιλή μηχανή αναζήτησης. Το κόστος όμως του κλικ, ειδικά τη περίοδο των εορτών για αναζητήσεις προϊόντων και προσφορών είναι αρκετά μεγάλο. Εδώ το Tip που σας προτείνουμε είναι η στόχευση ακριβών λέξεων κλειδιών μέσω διαφημίσεων στη Google, στο δίκτυο εμφάνισης όμως. Το κόστος στο δίκτυο εμφάνισης είναι πολύ μικρότερο και οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται στο κοινό που σας ενδιαφέρει.

3) Στοχεύστε όσους ήδη σας γνωρίζουν

Όλοι όσοι έχουν κάνει κάποια αγορά από εσάς σας γνωρίζουν και είναι πολύ πιο εύκολο να αγοράσουν ξανά από εσάς! Επομένως είναι μια καλή ευκαιρία να τους επικοινωνήσετε τις προσφορές που έχετε για τα Χριστούγεννα. Ο πρώτος τρόπος που θα σας προτείναμε να το κάνετε είναι μέσω του Newsletter που μπορεί να έχετε. Αν δε χρησιμοποιείτε ή δεν έχετε τις λίστες με τα E-mail των πελατών σας τότε, μπορείτε να κάνετε Remarketing! Μέσω διαφημίσεων στα Social Media και στη Google στοχεύστε όλους όσους έχουν κάνει κάποια αγορά από το E-shop σας ή το έχουν επισκεφτεί.

4) Pop Up

Το τελευταίο tip που θα μοιραστούμε μαζί σας είναι η εμφάνιση Pop up όταν κάποιος μπει μέσα στο E-shop σας, που να αναφέρεται στις γιορτινές προσφορές που έχετε. Το συγκεκριμένο Pop Up θα πρέπει να βάζει τον επισκέπτη στο κλίμα των εορτών αμέσως. Αυτό θα το πετύχετε και με τα χρώματα που θα έχει αλλά και με το λεκτικό που θα χρησιμοποιηθεί.

Αυτά είναι μερικά από τα μυστικά που χρησιμοποιούμε και εμείς για τους πελάτες μας και σίγουρα θα βοηθήσουν και εσάς να αυξήσετε τις πωλήσεις σας τη περίοδο των εορτών. Εάν σας φαίνονται δύσκολα να τα εφαρμόσετε μόνοι σας, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.

Related Post

29/10/2018

Πέντε τρόποι να μεγαλώσετε την επιχείρησή σας μέσω των Social Media

Το μόνο που μπορούμε να πούμε με σιγουριά είναι πως η γη γυρίζει γύρω από τον ήλιο και πως οι πελάτες σας...

29/10/2018

Αλλαγή από απλό προφίλ, σε Instagram Business Account.

Πλέον το instagram μετά την εξαγορά του από το Facebook απλώνει...

29/10/2018

Πως μπορείς να δεις τα analytics του ανταγωνιστή σου

Όταν θέλουμε να στήσουμε μια καμπάνια στα Social Media ή το SE...