24/03/2020

3+1 Tips για πωλήσεις ενώ #μενουμεσπιτι

Στη καθημερινότητα μας πλέον επικρατεί το #μενουμεσπιτι. Εμείς όμως είπαμε να μοιραστούμε κάποια tips για το να #πουλησουμεαποτοσπιτι. Τα συγκεκριμένα tips απευθύνονται κυρίως σε όσους έχουν E-shop, αλλά και σε όσους θέλουν να δημιουργήσουν E-shop για την επιχείρησή τους, ώστε να κατανοήσουν τη λογική και τις ευκαιρίες που προκύπτουν.

Πριν αναφέρουμε τα μυστικά για να συνεχίσετε να έχετε πωλήσεις μέσω των E-shop σας, ας δούμε λίγο τη κατάσταση που επικρατεί αλλά και τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Σαν μέτρα πρόληψης λοιπόν εξάπλωσης του κορονοϊού ή COVID-19, έχουν κλείσει τα καταστήματα λιανικής, εκτός της εφοδιαστικής αλυσίδας και των super market. Επιπλέον πολλοί εργαζόμενοι δουλεύουν από το σπίτι, ενώ από τη Δευτέρα έχουμε σε ισχύ τη πλήρη απαγόρευση κυκλοφορίας. Όλη αυτή η κατάσταση είναι πρωτόγνωρη για τα Ελληνικά αλλά και παγκόσμια δεδομένα. Έχουμε βγει από τη ζώνη ασφαλείας μας και ερχόμαστε αντιμέτωποι με καταστάσεις που δεν έχουμε ζήσει ξανά.

Σιγά σιγά όμως προσαρμοζόμαστε στις νέες συνθήκες και φτιάχνουμε μια νέα καθημερινότητα. Οι ανάγκες των καταναλωτών μένουν οι ίδιες, ενώ οι επιχειρήσεις μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν μέσω του Digital περιβάλλοντος.

Γνωρίζοντας λοιπόν όλα αυτά ας δούμε πως οι επιχειρήσεις μπορούν αν όχι να αυξήσουν τις πωλήσεις τους (Στατιστικώς οι online αγορές παγκοσμίως έχουν αυξηθεί) να συνεχίσουν να κάνουν πωλήσεις.

Tip No 1

Τη συγκεκριμένη περίοδο προτιμήστε να έχετε δωρεάν μεταφορικά ή να έχετε μειωμένα μεταφορικά. Είναι ένα υπολογίσιμο κόστος που τώρα δε μπορεί να το αποφύγει ο καταναλωτής.

Tip No 2

Εάν έχετε τη δυνατότητα, επιταχύνετε τον χρόνο παράδοσης. Ο χρόνος παράδοσης προϊόντων είναι γενικά κάτι που επηρεάζει τους καταναλωτές. Μέχρι τώρα στην Ελλάδα ήταν αποδεκτό διάστημα παράδοσης η 1-3 ημέρες. Αν μπορείτε να κάνετε τη παράδοση την επόμενη ημέρα ή ακόμα καλύτερα αυθημερόν, σίγουρα θα προτιμήσουν να αγοράσουν από εσάς. *Σκέψη: Μήπως αυτές τις ημέρες σας συμφέρει να προσλάβετε ή να συνεργαστείτε με κάποια άτομα και να κάνουν τις μεταφορές αντί του courier;

Tip No 3

Προβάλετε προϊόντα που έχουν άμεση ζήτηση. Το πρώτο που σας έρχεται φυσικά στο μυαλό, είναι οι μάσκες και τα γάντια, που μπορεί να μη διαθέτετε εσείς. Ας το σκεφτούμε λοιπόν λίγο. Είναι πάρα πολλοί όσοι εργάζονται από το σπίτι. Αν πουλάτε γραφεία, καρέκλες γραφείου, μικρόφωνα, κάμερες υπολογιστή, υπολογιστές, είναι η κατάλληλη στιγμή να αρχίσετε να τα προβάλετε. Αν το σκεφτούμε καλύτερα όμως, οι καταναλωτές είναι στο σπίτι τους και έχουν ακριβώς τις ίδιες ανάγκες που είχαν και πριν. Βέβαια, βάσει και της πυραμίδας του Μάσλου, θα θέλουν να ικανοποιήσουν ιεραρχικά τις ανάγκες τους. Αρχικά θα ικανοποιήσουν τις βασικές τους ανάγκες, όπως είναι το φαγητό. Με τον καιρό όμως θα θέλουν να ικανοποιήσουν και τις υπόλοιπες ανάγκες τους, όπως για παράδειγμα η επικοινωνία. Δείτε ποιες ανάγκες αναδεικνύονται ημέρα με την ημέρα και προβάλετε τα αντίστοιχα προϊόντα σας. Για να δείτε τι αναζητήσεις κάνουν οι χρήστες και κατ’ επέκταση τι ανάγκες έχουν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δωρεάν εργαλείο Google Trends.

Tip No 4

Influencers . . . είναι η μόδα της εποχής μας. Τη συγκεκριμένη περίοδο εκμεταλλευτείτε το ρεύμα που υπάρχει με τους influencers. Κάντε έναν διαγωνισμό και στα δώρα μπορείτε να βάλετε ότι όλοι όσοι συμμετέχουν κερδίζουν έκπτωση 10% σε όποια αγορά κάνουν από το Ε-shop σας. Αυτά είναι κάποια από τα μυστικά που έχουμε να σας προτείνουμε για να συνεχίσετε ή να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, με τα νέα δεδομένα του κορονοϊού. Σίγουρα θα χρειαστεί να προσαρμοστούμε όλοι στα νέα δεδομένα. Θα εμφανιστούν όμως πολλές ευκαιρίες. Καλό θα ήταν να μη τις αφήσουμε να φύγουν έτσι.

Related Post

29/10/2018

Πέντε τρόποι να μεγαλώσετε την επιχείρησή σας μέσω των Social Media

Το μόνο που μπορούμε να πούμε με σιγουριά είναι πως η γη γυρίζει γύρω από τον ήλιο και πως οι πελάτες σας...

29/10/2018

Αλλαγή από απλό προφίλ, σε Instagram Business Account.

Πλέον το instagram μετά την εξαγορά του από το Facebook απλώνει...

29/10/2018

Πως μπορείς να δεις τα analytics του ανταγωνιστή σου

Όταν θέλουμε να στήσουμε μια καμπάνια στα Social Media ή το SE...