Maya Zoulovits

Η Maya Zoulovits αποτελεί μία ιδιαίτερα επιτυχημένη και ταλαντούχα σχεδιάστρια χειροποίητων κοσμημάτων, υψηλής ποιότητας και αισθητικής, με αρκετά χρόνια παρουσίας στο χώρο.

SERVICES

Content Creation
Content Strategy
Design
Development

Το 2012 η σχεδιάστρια δημιούργησε το "Maya Zoulovits Workshop", το "σπίτι" που θα φιλοξενούσε όλες τις δημιουργίες της, το οποίο λίγα χρόνια αργότερα απέκτησε και διαδικτυακή παρουσία με την υπογραφή της ZonePage.

Από το 2017, η Zonepage βρίσκεται πίσω από τις online καμπάνιες της σχεδιάστριας. Το Φεβρουάριο του 2019, η Maya θέλοντας να προωθήσει περαιτέρω τα κοσμήματά της ζήτησε από την εταιρεία μας τη σχεδίαση και εφαρμογή μιας digital marketing σταρτηγικής.

Οι στόχοι που τέθηκαν ήταν:

- Αύξηση των πωλήσεων
- Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand
- Βελτίωση του Conversion Rate (ποσοστό μετατροπής χρηστών σε πελάτες)
- Βελτίωση της Απόδοσης της Επένδυσης (ROI)

"Αύξηση των πωλήσεων από το e-shop της Μάγιας Ζούλοβιτς."

Facebook Strategy



Η στρατηγική της εταιρείας βασίστηκε στη πλατφόρμα του Facebook και του Instagram, πάνω στην οποία "χτίστηκαν” οι καμπάνιες προώθησης των προϊόντων και δημιουργήθηκαν calendars και διαγωνισμοί με σκοπό την προώθηση των κοσμημάτων.

Target Group



Ως target group ορίστηκαν οι Ελληνίδες γυναίκες ηλικίας 25 έως 55 ετών και άντρες 25-35 ετών.
Δημιουργήθηκαν ξεχωριστά κοινά σε Αθήνα και επαρχία για το τεστάρισμα της απόδοσης των διαφημίσεων:
a. Custom και Lookalike Website Visitors: Οι χρήστες και παρόμοιοι με όσους αλληλεπίδρασαν με συγκεκριμένες σελίδες του site
b. Custom και Lookalike Engaged: Καθώς ανεβάσαμε το engagement στο λογαριασμό του Facebook μέσω προωθήσεων με στόχο το engagement, έπειτα δημιουργήσαμε κοινά με τους χρήστες και παρόμοιους με όσους αλληλεπίδρασαν με τις αναρτήσεις και τις διαφημίσεις μας
c. Fans: Όσοι έχουν κάνει like στη σελίδα.

Διαφημίσεις



Για τη προώθηση των προϊόντων δημιουργήθηκαν θεματικές καμπάνιες (traffic, send message, sponsored messages και engagement) βασισμένες στα διάφορα είδη κοσμημάτων. Η κάθε καμπάνια αποτελούνταν από τουλάχιστον 12 διαφημίσεις σε μορφή video, carousel και single images με διαφορετικά εικαστικά και λεκτικά τα οποία "έτρεξαν" στα feed placements του Facebook και στα feed και story placements του Instagram.

Optimization



Οι ηλικίες με την υψηλότερη αλληλεπίδραση είναι 35-44 ετών, ενώ το format με την καλύτερη απόδοση ήταν εκείνο του single image στο Facebook. Τα στοιχεία αυτά αξιοποιήθηκαν για την μεγιστοποίηση της απόδοσης των διαφημίσεων (optimization).

Αποτελέσματα


✓ Average CPC (Cost per Click) í 0.05€
✓ Total Impressions 5,390,960
✓ 84,507 επισκέψεις στο site μέσω των διαφημίσεων στο Facebook
✓ 502 αγορές
✓ Frequency 7.27 per person
*Αποτελέσματα από τις κινήσεις του λογαριασμού έχουν υπολογιστεί μεταξύ του Φεβρουάριο 2017 και του Ιουλίου 2019.

Related Case Studies

Golden Door

Η Golden Door δραστηριοποιείται στο χώρο του σχεδιασμού και της κατασκευής πορτών τα τελευταία 25 χρόνια, με εξαγωγική δραστηριότητα σε περισσότερες από 15 χώρες του εξωτερικού.

WWF Fish Guide

H mobile εφαρμογή Fish Guide αποτελεί μία πρωτοβουλία του WWF Greece, η οποία υλοποιήθηκε από την Zonepage με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές έναν εύχρηστο και λειτουργικό οδηγό, με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την υπεύθυνη κατανάλωση ψαρικών.

Ε-Τenta

Το e-tenta είναι μια επιχείρηση κατασκευής και τοποθέτησης συστημάτων σκίασης για οικιακούς και επαγγελματικούς χώρους. Η online παρουσία της επιχείρησης ξεκίνησε τον Μάιο του 2018, όταν η ZonePage κλήθηκε να αναλάβει την κατασκευή του νέου website και το digital marketing.