Enter your search terms:
Top
 

Γιατί πρέπει να φτιάξετε mobile app για την επιχείρησή σας;

Πολλοί επιχειρηματίες αναρωτιούνται τι όφελος θα είχε ένα mobile app για την επιχείρησή τους. Στις μέρες μας οι κινητές συσκευές, όπως κινητά τηλέφωνα ή tablets έχουν γίνει προέκταση του χεριού μας.

Εάν έχετε την αντίληψη πως τα mobile apps είναι μόνο για μεγάλες επιχειρήσεις, όπως τράπεζες ή μεγάλα E-Shops (Ebay κλπ), τότε κάνετε λάθος. Όλο και περισσότερες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις ακολουθούν την τάση των Applications, κατανοώντας πως με μια αποτελεσματική στρατηγική έρχονται κοντά στον πελάτη και αυξάνουν τις πωλήσεις τους.

Στο εξωτερικό, πολλές μικρές επιχειρήσεις, από καφετέριες μέχρι spa, προβάλλονται μέσω του δικού τους mobile app. Αυτές οι επιχειρήσεις αποτελούν παραδείγματα προς μίμηση, αφού είναι μπροστά στο παιχνίδι του ανταγωνισμού, ανεβάζοντας τον πήχη του marketing σε άλλο level.

Παρακάτω θα αναλύσουμε 7 προτερήματα ενός mobile app

1) Μείνετε ορατοί στους πελάτες σας

Οι στατιστικές δείχνουν ότι, ο μέσος Έλληνας ξοδεύει περισσότερο από δύο ώρες την ημέρα στο κινητό ή στο tablet του, χρησιμοποιώντας κάποιες εφαρμογές. Παρ’ όλο που λίγες μόνο εφαρμογές αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος αυτής της συνολικής χρήσης, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός πως η εφαρμογή της επιχείρησής σας θα είναι ένα ανενεργό εικονίδιο στην οθόνη του κινητού του, που απλά θα το προσπεράσει και θα ανοίξει το Facebοok. Αυτό ωστόσο, μπορεί να αποτελέσει πλεονέκτημα για την επιχείρηση και την εφαρμογή σας. Πώς; Ας αναλύσουμε μια καθημερινή μας συνήθεια. Παίρνουμε το κινητό στο χέρι μας, το ξεκλειδώνουμε και ψάχνουμε ανάμεσα στις εφαρμογές, να βρούμε το Facebook. Ψάχνοντας κάποια συγκεκριμένη εφαρμογή δε σημαίνει πως δεν δίνουμε σημασία στις υπόλοιπες. Το μυαλό μας ασυνείδητα καταγράφει εικόνες και μικρά κείμενα. Επομένως, ένα καλοσχεδιασμένο εικονίδιο της εφαρμογής της εταιρείας σας, θα μείνει στο υποσυνείδητο και στο μυαλό του πελάτη σας.

2) Δημιουργήστε ένα κανάλι επικοινωνίας

Ένα application προσφέρει δυνατότητες όπως, προβολή πληροφοριών, δυνατότητα booking, προσωπικά στοιχεία χρηστών (profile), μηνύματα και άλλα.

mobile app

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα ένος mobile app, είναι πως όλες οι πληροφορίες της επιχείρησής σας – εκπτώσεις, κουπόνια, προσφορές – είναι κάτω από τον αντίχειρα του χρήστη. Το μόνο που χρειάζεται είναι το «ερέθισμα» να ανοίξει την εφαρμογή και να δει τις προσφορές σας. Με την δυνατότητα των push notifications, έρχεστε ακόμη πιο κοντά στους καταναλωτές και υποψήφιους πελάτες σας. Τα push notifications είναι τα μηνύματα που εμφανίζονται στην οθόνη του κινητού σας. Μέσα από αυτά τα μηνύματα, υπενθυμίζετε και προωθείτε στους χρήστες, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνεται κατάχρηση αυτής της δυνατότητας, γιατί το μόνο που θα καταφέρετε είναι ο χρήστης να διαγράψει την εφαρμογή σας.

3) Δώστε «δώρα» στους χρήστες σας

Αντί να μένετε στις κλασικές προωθητικές ενέργειες «1+ 1 δώρο”, κάρτες εκπτώσεων ή κουπόνια, δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες σας, να μαζεύουν πόντους μέσα από το application σας. Αυτή η κίνηση θα έχει σαν αποτέλεσμα να κατεβάσουν περισσότεροι χρήστες της εφαρμογή σας. Επίσης υπάρχουν και άλλες τακτικές προσφορών που θα σας αποφέρουν πελάτες, όπως μικρές εκπτώσεις για τους χρήστες της εφαρμογής.

4) Χτίστε την Ταυτότητα και την Αναγνωρισιμότητα

mobile app

Ένα mobile app για την επιχείρησή σας μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην αναγνωρισιμότητα της εταιρικής σας ταυτότητας. Η ταυτότητα και η αναγνωρισιμότητα είναι δυο διαφορετικά, αλλά συνδυαστικά πράγματα που θα κάνουν την εφαρμογή σας να ξεχωρίσει:

Brand / Ταυτότητα: Ένα mobile app είναι ένας τρόπος διαφήμισης που ξεκινά από ένα μικρό εικονίδιο και συνεχίζει στον τρόπο που είναι σχεδιασμένο το περιβάλλον της εφαρμογής. Αυτό αποτελεί την ταυτότητα, δηλαδή την εικόνα που θα προβάλετε προς τα έξω. Αυτό που πραγματικά πρέπει να κάνετε, είναι να δημιουργήσετε μια εφαρμογή που έχει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της επιχείρησής σας και να δώσετε χαρακτηριστικά που οι πελάτες σας θα αγαπήσουν.

Αναγνωρισιμότητα: Όσο πιο συχνά ένας χρήστης ασχολείται με την εφαρμογή σας, τόσο πιο εύκολα θα προχωρήσει σε κάποια αγορά. Να τονίσουμε πως με την έννοια «ασχολείται» δεν εννοούμε μόνο να ανοίξει την εφαρμογή σας, αλλά έστω και να παρατηρήσει το εικονίδιο σας. Η διαφήμιση αυτή ονομάζεται «effective frequency». Ως γενικός κανόνας, ισχύει πως αν ένας χρήστης δει ή ακούσει την επιχείρησή σας περίπου 20 φορές, τότε έχετε μπει στο μυαλό του και γι’ αυτόν η επιχείρησή σας αποτελεί πλέον, ένα αναγνωρίσιμο σήμα.

5) Δώστε ένα εργαλείο και κερδίστε πελάτες

Δεν έχει σημασία αν πουλάτε λουλούδια ή υπηρεσίες ομορφιάς, οι πελάτες σας σε κάθε περίπτωση χρειάζονται ένα ερέθισμα για να σας προσελκύσουν. Λύστε τους τα χέρια, μέσα από την εφαρμογή της επιχείρησής σας. Για παράδειγμα, το να επιλέξει ένας χρήστης τα λουλούδια που θέλει να στείλει σε ένα αγαπημένο του πρόσωπο με ένα 1 click ή να μάθει κάποιες πληροφορίες για τις υπηρεσίες αμορφίας και να κλείσει ένα ραντεβού με μια απλή κίνηση, είναι μεγάλη διευκόλυνση για εκείνον.

6) Βγείτε έξω από το παιχνίδι του ανταγωνισμού και δημιουργήστε τους δικούς σας κανόνες

Στη χώρα μας, τα mobile apps για επιχειρήσεις είναι ακόμη σε πρόωρο στάδιο. Αυτό σημαίνει, πως ο ανταγωνισμός ακόμη είναι μικρός. Μέσα από έξυπνες λειτουργίες, προσλκύστε πρώτοι εσείς τους πελάτες. Σημαντικός κανόνας των επιτυχημένων επιχειρήσεων είναι να κάνετε πρώτος το βήμα και αφήστε τους άλλους να σας ακολουθούν.

7) Μάθετε τι θέλουν οι πελάτες σας

Με τη δυνατότητα quiz μπορείτε να μάθετε τις συνήθειες των πελατών σας ή τις προτιμήσεις τους για τα προϊόντα σας. Αυτές οι πληροφορίες είναι πολύτιμες για την επιχείρησή σας, αλλά και για την προώθηση των προϊόντων σας.

8) Καλλιεργείστε την αφοσίωση των πελατών σας

Ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα που θα δώσει η κατασκευή του mobile app στην επιχείρησή σας, είναι να κρατήσετε τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας και να σας προτιμήσουν ξανά στην επόμενη αγορά τους. Με όλο αυτόν το θόρυβο που επικρατεί στην καθημερινότητά μας – διαφημίσεις στην τηλεόραση, περιοδικά, Facebook, φυλλάδια κ.α. – οι χρήστες επηρεάζονται και εσείς σαν επιχείρηση, χάνετε την επίδρασή σας πάνω τους. Έτσι, με όπλο το mobile app κατακτάτε το μέσο που ο χρήστης χρησιμοποιεί κάθε μέρα, δηλαδή το κινητό του. Δε λέμε πως ένα mobile app θα αυξήσει από μόνο του τα έσοδα και τους πελάτες της επιχείρησής σας, αλλά είναι ένας τρόπος να μείνετε κοντά τους.

Editor: Nikos Ziozas, Zonepage Developer