Enter your search terms:
Top
 

Απλές συμβουλές που θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας στο E-Shop σας

Έχετε κάνει μια σοβαρή επένδυση σε χρόνο και χρήμα για το νέο σας E-Shop, αλλά οι πωλήσεις του δεν είναι αυτές που περιμένατε; Μην απογοητεύεστε. Υπάρχει ένας βασικός κανόνας για να δουλέψει το E-Shop σας, να δουλέψετε πρώτα εσείς γι’αυτό!

Ο κύριος λόγος για τις χαμηλές πωλήσεις του E-Shop σας είναι ότι δεν κερδίζει την εμπιστοσύνη των επισκεπτών σας, η οποία είναι απαραίτητη για να τους μετατρέψετε σε πελάτες. Εφαρμόζοντας τις παρακάτω συμβουλές, θα καταφέρετε να τους εμπνεύσετε εμπιστοσύνη, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και εν τέλει τα έσοδά σας!

1. Επικεντρωθείτε στο τι κάνει την εταιρεία σας να ξεχωρίζει

Ένα E-Shop οφείλει να δίνει στον επισκέπτη μια ολοκληρωμένη εικόνα της εταιρείας που επισκέπτεται. Πρέπει σίγουρα να δημιουργήσετε μια σελίδα «About Us» στην οποία δεν πρέπει να παραλείψετε να δώσετε πληροφορίες όπως:

  • το Ιστορικό της εταιρείας σας
  • Προτερήματα και Αξίες
  • Εταιρική κουλτούρα
  • Βραβεία και Αναγνωρίσεις

Μην ξεχάσετε να αναδείξετε τους ανθρώπους πίσω από την εταιρεία. Αναρτήστε μίνι βιογραφικά, συνοδευόμενα από φωτογραφίες για όλα τα άτομα-κλειδιά της εταιρείας σας. Μια τόσο απλή κίνηση, σας κάνει αμέσως πιο αξιόπιστους στα μάτια των επισκεπτών σας.

Πείστε τους επισκέπτες σας για την ποιότητα των προϊόντων/υπηρεσιών σας, κάνοντας αναφορά στην διαδικασία παραγωγής, στο προσωπικό και στις αξίες που διέπουν τη φιλοσοφία της επιχείρησής σας.

2. Συνεχής ανανέωση πληροφοριών και προϊόντων

Θα κάνατε ποτέ αγορές από E-Shop που έχει τον Απρίλιο, ακόμα αναρτημένες τις Χριστουγεννιάτικες προσφορές; Μάλλον όχι.

Σκεφτείτε το E-Shop σας ως ένα 2χρονο παιδί που θέλει συνεχώς φροντίδα, επίβλεψη και μεγάλη αφοσίωση. Ανανεώνετε, αν όχι καθημερινά, εβδομαδιαίως τα προϊόντα και το απόθεμά σας, ενώ παράλληλα φροντίστε να παρέχετε έξυπνες προσφορές όποτε είναι εφικτό (Χριστούγεννα, Εκπτώσεις, στα πρώτα γενέθλια του E-Shop σας). Αυτές οι κινήσεις θα κρατήσουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας κι ακόμα και αν δεν αγοράσουν κάτι την πρώτη φορά, αυξάνετε τις πιθανότητες να σας επισκεφθούν ξανά.

3. Πληροφορίες Προϊόντων

Δίνοντας στον επισκέπτη ολοκληρωμένη πληροφόρηση για οτιδήποτε έχετε προς πώληση στο E-Shop σας, αυτόματα αυξάνετε τις πιθανότητες να το αγοράσει. Ένα βασικό μειονέκτημα των περισσότερων E-Shop, είναι ότι δεν μπορούν να προσφέρουν στον πελάτη την εμπειρία, του να αγγίξει το προϊόν που τον ενδιαφέρει και όπως είναι γνωστό, η real-life αλληλεπίδραση, αυξάνει κατακόρυφα τις πιθανότητες αγοράς. Μπορείτε έξυπνα να παρέχετε μια σχεδόν ισάξια εμπειρία, προσφέροντας πλούσια ενημέρωση στον επισκέπτη, όπως:

  • Λεπτομερή περιγραφή προϊόντος και των προδιαγραφών του, με ζωηρή γλώσσα
  • Καλής ποιότητας φωτογραφίες που επιδεικνύουν το design, το χρώμα και το μέγεθος του προϊόντος
  • Σημαντικά στοιχεία όπως διαθεσιμότητα, διαστάσεις, παρόμοια προϊόντα, κόστος μεταφορικών

4. Ο πελάτης στο επίκεντρο

Κάντε τον επισκέπτη να νιώσει ότι απολαμβάνει ειδική μεταχείριση. Αποφύγετε τις γενικευμένες τακτικές πωλήσεων και αντ΄ αυτού, προσφέρετε μια εξατομικευμένη εμπειρία. Παρέχετε προτάσεις αγοράς βάσει των προϊόντων που ο πελάτης ήδη έχει ψάξει ή δημιουργείστε έξυπνες προσφορές για εξοικονόμηση χρημάτων, π.χ. «Αγοράστε αυτό το laptop μαζί με ένα tablet και κερδίστε 89€». Αυτές οι τεχνικές δείχνουν στον πελάτη ότι έχετε έναν κοινό στόχο: έξυπνες αγορές με λιγότερο κόστος!

5. Digital Marketing

Χωρίς μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική, αφήνετε τους ανταγωνιστές, να σας «κλέβουν» τους πελάτες και να καταλαμβάνουν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από εσάς. Το digital marketing καλύπτει τέσσερις βασικούς τομείς:

  • Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης (όρος γνωστός ως SEO)
  • Διαφημιστικές Καμπάνιες Pay Per Click (κυρίως μέσω της πλατφόρμας του Google Adwords)
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing

Ενασχοληθείτε με τα social media, σε καθημερινή βάση, επικοινωνήστε με τους επισκέπτες και πελάτες σας, δημιουργήστε διαγωνισμούς, ανακοινώστε προσφορές και απαντήστε σε όλες τους τις ερωτήσεις σε Twitter και Facebook.

Ίσως η πιο αποτελεσματική μέθοδος προβολής του E-Shop σας, είναι μέσω της πλατφόρμας του Google Adwords. Κάθε φορά που κάποιος κάνει αναζήτηση στo Google, λέξεις-κλειδιά σχετικά με την επιχείρησή σας (π.χ. γυναικεία φορέματα), τότε η δική σας διαφήμιση πλαισιώνει τα εν λόγω αποτελέσματα, προωθώντας σας σε νέους πελάτες! Για την μεγιστοποίηση των πωλήσεών σας, ένας ειδικός στο Google Adwords, θα σας δώσει άμεσα και απτά αποτελέσματα.

Μπορείτε ακόμη, να αυξήσετε το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας με εκπτωτικά κουπόνια ή προσφορές, με αντάλλαγμα τα email τους. Έτσι θα μπορείτε να τους ενημερώνετε για επερχόμενες προσφορές, διαγωνισμούς και ό,τι άλλο επιθυμείτε, μέσω της email καμπάνιας σας!